are you fucking kidding me

sl och sverige kan slänga sig i väggen. hatar snö. hatar kyla. fan inte kul längre. all tunnelbanetrafik över jord är inställd. HAHA skrattretande. vet inte ens om jag kommer dit jag ska. ifall jag kommer dit. kommer jag hem igen? herregud sl. det är för fan 2010. wakeupcall för er del kanske. och en grej till. sl, ni kanske inte tänkt på det.. men när det är vinter i sverige så snöar det faktiskt. trott eller ej. men snö kommer på vintern. nästan varje år också. ingenting att bli chockade över. har DM i fotboll med skolan idag. får se om det ens blir av. kanske inte blir ett fullt lag.. kanske inte ens kommer fram. shit pommes frittes.. efter snö.. kommer regn.. och efter regn kommer solsken!?


Kommentarer
Postat av: Nikolina

HAHA bästa rubriken, jag brukar missbruka den meningen!

2010-02-22 @ 18:11:52
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Chimen

håller med dig söööt! :(

2010-02-22 @ 19:41:52
URL: http://stylebyasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0