nytt år nya tag

har tänkt på det där med skola. det är ju en ganska bra grej egentligen. seriöst nu. jag vet det suger, men fortfarande. vad är vi utan skola? utan kunskap? där fick ni allt nått att tänka på va'
jag har i alla fall tänkt att ta tag i det där med skola nu för en gångs skull. är för jävla dålig på det, men jag tror jag har hittat ett sätt att göra det en gnutta roligare.. om det nu går? jag ska prova i alla fall. och det ska jag göra nu! ciao

här har ni i alla fall min lösning. penna med olika färger! i bakgrunden ser ni mitt liv från och med nu tills nästa vecka! det ska resultera i en rasism-nationalism-folkhemmetsinläming

 


Kommentarer
Postat av: ida

anja goes duktig!

2010-02-17 @ 20:30:51
URL: http://iidaaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0