Prove that you're worth my time. give me a reason why

det finns två sidor av våren. den ena är det härliga, glädjefulla, varma, vackra, mysiga våren som man bara blir glad av. man blir lycklig av att bara titta ut genom fönstret och se att solen skiner. den andra sidan är det jobbiga, pollenfyllda våren. den där, då näsan och ögon rinner och kliar, då man nyser varanan sekund, då man får huvudvärk av allt som finns där inne, koncentrationssvårigheter m.m. även den sidan av våren då man klär sig i för kalla kläder, så man blir sjuk och får ligga inne en vecka och verkligen inte får avnjuta den första härliga sidan av våren.


härlig powerwalk på djurgårn med högt dunkande musik i öronen, då får jag skylla mig själv när jag kommer hem och det inte slutar pipa i mina öron..


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag har precis också powerwalkat fast i fredhäll och kristineberg :)



Synd att du är en sån som får problem i näsan av våren, jag är lyckligtvis inte en av dom som måste ta sprutor för att inte dö vår-döden

2010-04-27 @ 17:09:44
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0