with their big fake smiles and stupid lies

efter vidare eftertanke så har jag insett att det där med skola och plugg inte kan bli roligt. det är bara ett långsamt, trist tidsfördriv som inte är frivilligt. och vid närmare eftertanke så har jag inget intresse för historia. det som har hänt, har redan hänt. så varför lägga ner en massa onödig tid på att lära sig det som redan hänt? det är i stort sett bara en jävla massa misstag. istället så kan vi väl få lära oss om framtiden. kreativa är vad man ska vara på min skola. låt oss använda den kreativiteten och låt oss fantisera oss fram till vad som istället ska hända. istället för ämnet historia, ge mig framtid! jag tycker i alla fall att det låter som en bra ide. fantisera är något jag gör allt för lite. dagdrömma existerar knappt i mitt liv. så varför inte schemalägga det? i think it sound good


jag vill vara blå, precis som en avatar. hur vackra är dom inte på en skala?

 


Kommentarer
Postat av: cacis

hihi sötnöt! du ska få en medalj gumman

2010-02-19 @ 11:11:11
URL: http://vibed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0