a day without you just isn't fair

länge leve bloggen! roligt att det är några tappra människor som ändå hittar hit om dagarna!
måste bara applådera mig själv! i have done it again. så typiskt. eller det kanske inte är jag som har gjort det igen? vafan vet jag. får ju aldrig reda på vad jag gör fel. vänner kommer och går, det är sånt man får acceptera. jag blir nästan full i skratt när jag tänker tillbaka. det är ju bra? ett jag kan skratta åt det alltså..

är för jävla glad över att jag har dig nu. nu när jag verkligen behöver dig. utan dig vet jag inte varit jag skulle ta vägen. jag älskar dig, alltid oavsett!


ny header. min blivande tatuering kan ni även se där på handleden.. vill bli 18 nunununununununu!!!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

jag kom precis hem, är så tröttttt....

vill också vara 18!!! :(

2010-03-11 @ 18:12:57
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0