ready? let's roll

kände redan igår att jag inte orkade gå till skolan idag, och så blev det. missade absolut ingenting. istället pluggade jag hemifrån på viktigare grejer och mötte sedan upp min fina vän sofia som jag inte träffat på år och dagar. vi strosade ner på stan, åt, fikade, tittade, ville ha m.m. sen kom älskling och mötte upp oss, och ganska snart åkte vi hem till mig där vi bara gosat och pratat. nu har han gått, och här sitter jag ensam och grå. eller nått i den stilen.
det var varmt idag. nu kan man väl nästan ändå säga att våren är här? det är ju för fanken påsk i helgen, solen värmer på när den känner för det, precis som den gjorde idag osv. osv.
ska fortsätta plugga nu. superroligt. prov imorgonbitti. jippie.
ikväll blir det middag hos några vänner. later alligater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0